Bakis-söndag!

Ja, bakis-söndag har vi veerkligen haft här hemma idag. Som tur är har jag inte varit bakis iaf, har fått ta hand om min tunnis till pojkvän. Haha :D Dagen har bestått av TV-tittande på vinterstudion och längdåkning (underbart att det drar igång igen), låååång promenad och... Ja, sen har det inte blivit något mer. Vi ska göra pizza till middag nu, gött!
Jag har ju sagt att jag skulle lägga in lite bilder från maskeraden, så jag gör väl det först. Så lägger jag ut lite bilder från gårdagen efter det. Vi har haft besök i helgen av Martins kompisar Emil och Oskar + Emils flickvän Sanna. Vi hade en superkul kväll, med förfest här och sen lite öl på Harrys. Jag och Sanna fick uppleva en lite annorlunda förfest, inte riktigt som förfester man är van vid. Haha, men kul hade vi! :)
Jag, Lisa och Maria körde en lite egen förfest innan vi drog till Campus och sen vidare till maskeraden. Har dock bara bilder på oss från förfesten, resten av bilderna har jag på iphonen och jag orkar inte lägga in dom bilderna. Men här har ni oss iaf. Knatte, fnatte och tjatte :D Haha!
Fnatte
Tjatte (Snygga strumpor, haha!)
Inte så lätt det där med självutlösare, lite snett!
Knatte! Haha, snygg keps!
Ja, sen får ni inte se mer. Har en sjukt rolig film från kvällen, men lägger jag ut den så dödar Lisa mig. Haha!
Måste bara visa min och Martins frukost igår:
Toast, smörgås (smör, keso, avokado), pannkakor med nutella, köttbullar, bacon, stekt potatis, mandarin, egenpressad apelsinjuice och yoghurt med müsli. Vi (som är matmonster typ) var i himlen! <3
Har typ inga bilder från igår kväll, men en bild får ni:
Jag och Sanna bryter arm! :p
Långt inlägg, haha! Nu ska jag hjälpa min man med maten. Ha en mysig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0