Söndag

Igår när jag vaknade upp hemma hos mamma och pappa satte jag mig vid tvn och tittade på min favoritkanal medan jag väntade på att dom andra skulle vakna. Älskar verkligen SF-kanalen! Dom visar alltid Astrid Lindgren-filmer på morgonen och igår visade dom Lotta på bråkmakargatan, så mysigt! Önskar jag hade den kanalen här i Karlstad. :)

Under dagen igår var jag och mamma ute och gick en långpromenad i det vackra vädret. Jag pluggade även lite innan jag, mamma, pappa och Julia åkte till morfar på sjukhuset, han har opererat knät. Igår var han riktigt pigg, lilla morfar! :) På kvällen åkte jag tillbaka till Karlstad. Mamma och pappa sov hos Emma och Per inatt och imorse åkte mamma, pappa, Emma, Per, jag och Martin till kaviar och åt frukost! Hotellfrukost in my heart <3 haha!

Råkade shoppa en ny hjälm som jag ska ha när jag åker snowboard och även ett par nya glasögon! Vita såklart, älskar vitt i alla former, hihi :D

Den goooda maten som vi åt i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0