Branäs!

Hade en superhärlig dag i backen igår med mina föräldrar, även om mamsen var lite sjukis och pappa hade ont i knät. Vi åkte ett tag, satt och fika i solen, åkte lite till och sen lunch på restaurangens uteservering. Underbart! :) Det var ju även världscup i skicross som vi kikade lite på, det var riktigt häftigt!

Imorse kollade vi på Vasaloppet och jag satt samtidigt och pluggade lite innan jag och Emma tog tåget tillbaka till Karlstad!

Lagade mat tills Martin kom hem vid sju. Hemmagjord pasta och kycklingsås. Det blev ganska gott iaf. :) Hade aldrig gjort pasta innan, den blev lite tjock så det får jag tänka på tills nästa gång!

Nu blir det snart Wallander och mys här! Trevlig kväll <3

Bilder från igår!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för att du la ut den fina bilden på mig;)

2012-03-04 @ 23:32:28
Postat av: Lina

Du är så fin så mamma <3

2012-03-05 @ 21:27:13
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0