Fail!

Imorse hade jag lite bråttom till bussen, så jag sprang iväg utan att låsa dörren eftersom Martin ändå var hemma. Vi jobbade med grupparbetet fram till halv två, då vi avslutade för dagen och tog en glass i solen. Härligt! :) Eller det var härligt ända tills jag kom på att jag glömt att ta med mig mina nycklar till lägenheten och Martin har åkt hem till sina föräldrar i Åmotfors och inte kommer tillbaka förrän imorgon kväll. Bra gjort Lina!

Men tur som jag har så har jag ju en underbar storasyster som gillar att ta hand om mig, så jag fick sova hos henne och Per i natt. Så efter ett träningspass på sats (träningskläder kom jag ihåg att ta med mig), så åkte vi hem till Emsan och jag fick en höstrisotto med kyckling. Det var jättegott! :) Nu sitter jag nyduschad i Emmas kläder och ser på Top model, hihi :)

Ha en fin kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0