Glass!

Igår firade vi det färdiga grupparbetet med en glass i solen! :)

Åkte hem runt två och den snälla fastighetsskötaren kom och låste upp dörren åt mig eftersom Martin fortfarande inte var hemma. :) väl hemma satte jag igång med att storstäda. Det är så underbart efteråt! Älskar att ha ett nystädat hem. :) Resten av kvällen bestod av en promenad, middag och Sveriges mästerkock, innan jag somnade i soffan.

Idag är jag leeeedig.. Och jag vaknade klockan sju (!), förstår inte att jag inte kan sova när jag väl får! Men det sköna är ju ändå att jag kan ligga och dra mig i sängen nån timme innan jag måste gå upp. Dagens planer är att städa garderoben, ta en sväng på stan, träna och sen slappa! :)

Ha en fin dag mina vänner <3 Här går ni en bild på gårdagens guldglass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0