Måndag 26/3 2012

Hej på er! <3
Jag sitter hemma och pluggar lite idag. Orkade inte åka in till universitetet då jag inte hade så mycket kvar att skriva på uppsatsen. Och nu är jag klar.. tror jag! Haha. Finns alltid något att ändra till det bättre, men jag behöver inte lämna in förrän på torsdag, så jag har några dagar på mig att fixa det sista. Har även gjort en powerpoint som jag är sååå nöjd över, haha! Ni ska få se förstabilden på den, resten sparar jag för mig själv!
Tänkte ta en springtur även idag! Jag vet inte vad det har blivit med mig, jag har alltid hatat att springa och nu tycker jag det är skönt. Hoppas att det håller i sig så att det inte bara är en period.
Fint va? :p Hihi! Ha en fin dag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: mamsen

måste vara något smittsamt det där med joggandet ;)

2012-03-26 @ 18:36:57
Postat av: Lina

Haha! Känner du också så? ;)

2012-03-27 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0