Njuter!

Det blev mycket bloggning idag. Men måste bara som alla andra säga vilket underbart väder det var idag! När Martin kom hem från tentan åkte vi in till stan och firade med en glass. Jag fick även resultatet på min tenta som jag gjorde för ett par veckor sen och jag KLARADE den! Så jäkla skönt :) Så var tvungen att fira det lite också!

Nu är jag hemma i Torsby och råkade somna framför tvn vid nio. Julia var måttligt glad över sitt sovande filmsällskap, haha! Nu ligger jag iaf i sängen i mitt flickrum och ska strax sova. Får vara mer social imorgon, jag är som en zombie på fredagskvällar!

Dagens lunch i form av kesoplättar och sallad. Och utsikten när vi åt glass, längtar tills det blir lite grönt på backen och träden också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0