Torsdag!

Trots mycket plugg under dagen blev det en riktigt bra dag. Halv fyra fick jag inte plugga mer för Martin som ville ut i solen (den kom fram senare på dagen) och cykla, så jag hängde med! Vi cyklade runt lite i stan innan vi styrde cyklarna mot Friskis där vi körde ett gympass, skönt! :) Det är så härligt att cykla runt när solen skiner, man känner sig så fri!

Förresten, när vi kom fram till Friskis var min plånbok borta! Den hade legat på min pakethållare och tydligen ramlat av. Just när jag upptäckte det så ringde min mobil och en tjej hade hittat den! Så underbart att det finns ärliga människor :) Det finns ändå hopp för mänskligheten!

På kvällen har vi varit hos Emma och Per och sett på hockey och ätit lite gott! Men nu ska jag sova, god natt! <3


Kommentarer
Postat av: Eleni

Tack! :) Just det inlägget du kommenterade har jag gjort på iphonen med appen Frametastic annars använder jag mig mest utav photoshop :)

2012-05-19 @ 08:43:17
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0