Underbara helg! <3

Igår: hade en riktigt bra dag som startade med storstädning av lägenheten och en löptur med syster Emma. Efter en dusch åkte jag ut till Ikea med mina systrar. Blev lite nya saker där som vanligt, bl.a. en lampa till sovrummet, blommor, ljus mm. När vi åkte hem mötte vi upp Ellen och Ida som kom på besök. Vi åkte hem till mig, tände grillen och hade en riktigt rolig tjejförfest. Maria kom och joinade också! Vid 12 drog vi in till stan och dansade till stängning. En riktigt bra och rolig kväll! :D

Idag: jag, Ellen och Ida vaknade upp lite bakis. Låg och drog oss och pratade tills Emma kom. Då gick vi upp och åt en lång frukost. När Ida och Ellen åkte hem gick jag och Emma ut och gick en sväng. Efter det våldgästade jag Maria där hon och Mia låg och solade. Var där ett par timmar innan jag cyklade bort till Emma och Per där jag fick en jättegod middag. Jag har haft en sååå underbar dag! Nu är jag hemma igen och myser med min pojkvän som inte har varit här i helgen <3

Älskar helger som man bara kan ta som dom kommer! Hoppas ni haft en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: ellen

TACK igen Linus för att vi fick komma och bo hos dej! Jättemysigt och kul :)Det får vi göra om!

2012-05-14 @ 09:16:16
URL: http://elloen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0