Måndag 2 augusti 2010

Hej! :)

Förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt, men jag har varit i Karlstad hela helgen och flyttat. Det blir jättebra, men det är inte riktigt klart än. Tog inte så mycket bilder, gör det när det är klart istället.. Vilket kommer bli efter Rhodos. 6 dagar kvar nu. Gud vad skönt att åka iväg lite!

Idag jobbar jag hela dagen, börjar om nån timme och jobbar till ikväll.

Har förresten hämtat ut en cd från fotografen som tog mina studentbilder förra året, så nu harjag bilderna på datorn. Tänkte visa några!











Så, nu får det räcka!

Ha en fin dag, nu ska jag tvätta lite inför resan nästa vecka. Måste börja redan nu eftersom jag typ jobbar dygnet runt fram till lördag.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Wow, du är en riktig snygging! Ha det så skönt på resan, är väldigt avundsjuk får jag erkänna. Hit har ju hösten kommit...

2010-08-02 @ 12:02:06
Postat av: Josefin

ÅÅh Lina fina så fint :D

2010-08-02 @ 16:34:48
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket sötnosar! :D



Ida: Ja, det ska bli såå skönt att komma iväg. Något man borde unna sig oftare! :)

2010-08-02 @ 19:12:22
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0