Onsdagen 18 augusti 2010

Hej mina vänner

Idag har jag också slappat ganska mycket. Är inte helt frisk än, och jag hoppas att jag orka jobba imorgon. På förmiddagen såg jag på en film från 1983. Det fanns verkligen INGENTING att se på och ändå har vi flera hundra kanaler typ. Iaf satt jag och kollade på filmen, som för övrigt var väldigt konstig, men lite skratt kom det emellanåt. Efter ett tag kommer pappa in och frågade vad jag såg på och jag sa att jag såg på en jättegammal film som var lite konstig. Pappa bara: "Men den där filmensåg jag när jag var i din ålder ju. Är den inte bra? (stort leende)". Jaja, lite bra var den pappa. Var ju tvungen att se klart den iaf. Hihi!

Idag har jag även fixat med massa papper. CSN, anställningsbevis, bankpapper mm. Har även ringt till fritidsresor och försökt få ut nåtgotför resväskan som dom hade sönder för mig. Men det ser inte så ljust ut. Och resväskan är ju mormors. Men när jag sa det till henne sa hon bara att det inte gjorde något och att den ändå är ett par år gammal. Söt hon är! Men det känns ändå dumt när man lånar saker och så går dom sönder. :(

Sen var jag in till Torsby och hämtade ut p-piller och handlade lite.

Nu ikväll bjöd jag hit Fina Josefin och Söta Sara på lite te, smörgås och vindruvor. Vi bara pratade och myste! ♥

Sötnosar!

Nu ligger jag här helt ensam i sängen, saknar Martin! Är alldeles ensam i hela huset. Pappa och Emma jobbar och mamma och Julia är fortfarande i Kreta. Jag som hatar att vara ensam. :( Blir så nojig då, men huset är larmat och så har jag ju värsta vakthunden där nere. Haha! Sunny skulle bara springa och gömma sig om nån kom hon. Sötnos är hon iaf! ♥

Nu ska jag sova så jagblir frisk tills imorgon.

Puss på er!

(Jag kommer lägga ut Rhodosbilderna lite då och då, för det är så många bilder jag vill lägga ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0