Tisdag 17 augusti 2010

Hej allihopa! ♥


Nu är jag hemma i Sverige igen. Jag blev sjuk i söndags, dagen då vi åkte hem, så jag har inte orkat uppdatera. Nu mår jag inte alls bra, har ont i halsen och hostar och kan inte prata. Men nog om det.

Jag hade en ALLDELES underbar vecka tillsammans med Martin på Rhodos. Jag har verkligen världens bästa pojkvän. :) Men nu är han hos sina föräldrar och jag är hos mina, och vi kommer nog inte ses förrän nästa vecka. Känns lite konstigt att inte ses på ett tag nu när vi har umgåtts mer än en vecka i streck. Men sen flyttar vi ju ner till Karlstad till våran fiiiina lägenhet! :D Åh, det ska bli så kul. Älskar redan lägenheten och den är inte ens färdiginredd. Fast nu är det bara lite hyllor som ska upp. Dom har vi redan köpt, så det är bara att sätta upp dom. Men sen måste vi köpa tavlor, för vi har inte en enda tavla i lägenheten än. Vi måste även köpa en bäddmadrass, sängkarm, lite lampor, gardiner till köket och nån matta kanske. Sen är det klart! :D Då är det bara för alla som vill att komma och hälsa på! Ni är välkomna! ♥

Förut var min älskade solstråle Astrid här. Vi åt frukost tillsammans och hon vågade krama mig även fast jag hostade. Hihi ♥ Myyysigt var det!

Senare idag ska jag träffa Sandra om hon vill nu när jag är sjuk då. Ska ringa och höra med henne. Annars idag ska jag bara ta det lugnt och hålla mig inomhus.

Ska ladda in bilderna på datorn nu, så jag uppdarterar senare med bilder.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0