1 juli 2010

Ja, jag föll för grupptrycket hemma. Nu har alla systrarna Barremyr en varsin blogg!

Här är mina snygga systrar och jag!


Ems och jag på fest. ♥


Jullan var lite sjuk, men snygg som vanligt. :) ♥

Idag har det varit en alldeles jättebra dag. Jag vaknade upp hos älsklings-martin, dock klockan 6 på morgonen för stackaren skulle upp och jobba.. så jag fick skjuts hem och sov några timmar till. När jag vaknade klockan 10 så strålade solen utanför, så jag solade ett par timmar innan jag åkte in till torsby och träffade söt-malin. Vi satt på wieners uteservering och bara pratade och fikade i flera timmar. Hem tillbaka, städade lite, umgicks med Jullis, och njöt av att sitta ute och bara slappa. Love it! Martin kom förbi en sväng och pussade lite på mig, och hämtade ett brev som han fått leverarat hit. När Ems senare på kvällen slutat jobbet, så tog vi en kvällspromenad och pratade systerprat! ♥ Nu sitter vi alla tre vid köksbordet som nördar med varsin dator och bloggar! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0