22.00

Hej ♥

Nu är färgningen klar. Det blev mörkare, mörkbrun för att vara exakt. Tycker inte om att vara nyfärgad, det blir snyggare om några dagar tycker jag! =)


Den här färgen använde jag. Eller färg är det väl inte.. toning!

Idag har varit en jätteskön dag. Jag slutade jobbet vid tio, då åkte jag hem och bara tog det lugnt. Läste lite, satt vid datorn lite, plockade lite och så. Det spöregnade ute, så det fanns inte så mycket att göra. Sen kom Martin och åt sin lunch hemma hos mig, för han ville inte sitta ensam ute i skogen och äta. Det förstår jag! Sen kom morfar på besök. Mamma skulle klippa honom och vi fikade. Och efter det kom mammas morbror Rune hit och fikade. Så det har varit en hel del fikande idag. Eller jag har inte fikat varje gång, men jag var med. Så dagen har gått ganska fort. Var även med mamma och pappa ner till Torsby och slängde skräp vid återvinningen, växlade pengar till euro och köpte hårfärg. Sen har jag varit ute och gått en sväng, det blev ingen springtur. Nu på kvällen har Jullis färgat håret på mig och mamma, och så har jag och mamsen varit ute och plockat kantareller. Gott! Hihi.

Nu sitter jag och kollar på en Wallander-film med mina föräldrar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0