23.17

Hej hej!

En lugn och skön dag på jobbet. Vi åkte på en utflykt och stannade nästan hela dagen. Så mitt tolvtimmarspass gick ganska fort. Efter jobbet åkte jag och mina systrar till Ångrike och hade picknick, eller jag åt inte så mycket eftersom jag hade klämt i mig massa ostkroker på jobbet så jag var alldeles mätt. Haha! Tyvärr hade jag inte kameran med mig, så jag har inga bilder från kvällen men mina sytrar har säkert bloggat om det, så kolla gärna deras bloggar. :)

Maria frågade om jag ville med ut idag också, VILL så gärna! Men eftersom jag inte slutade förrän halv tio idag och börjar jobba imorgon bitti så avstod jag idag. Jobbar ju tjugofyratimmarspass imorgon så jag behöver väl ha lite energi iaf!

Fann massa omgjorda egobilder på mig som jag tog för tre år sen. Haha! Lite kul att se. Har nog inte förändrat mig så mycket tror jag. Eller vad tycker ni?








Kommentarer
Postat av: Julia

lika vacker då som nu :)

2010-07-10 @ 23:51:35
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: Lollo

Lika fin som nu :))

2010-07-11 @ 19:21:02
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0