Fredag 23 juli 2010

Hej allihopa! :)

Natten på jobbet gick bra. Nu håller jag, mamma och pappa på att städa. Fredagsstädning! Måste visa en liten bild, kamerabild, så den är inte så bra men.. Vi har rensat bort lite elektronikgrejer här hemma, som ska till återvinningen. Allt syns kanske inte, men det är: Två datorer, två datorskärmar, en symaskin, två tangentbord, en webbkamera, tv-dosor, en dvd, en video, gamla mobiler, hemtelefoner och massa kablar och skit. Skönt att slänga bort gamla saker. Det älskar jag! Haha!


Elektronikröra =)

Som jag skrev igår, så städa jag och mamma Runes sommarstuga, Rune är mammas morbror. Det gjorde vi ju dels för att vi ville vara snälla, men även för att Rune, som bor i Stockholm alltid är så snäll och skjutsar till och från flygplatsen när vi är ute och reser. Det spelar inegn roll om det är mitt i natten eller mitt på dagen så hämtar han oss, och står alltid med dörrarna öppna så vi får sova hos honom om vi behöver. Men iaf, han var inte där igår när vi städa, utan kom dit på kvällen. Då fick jag ett sms där det stod: "De e så man får tårar i ögonen. TACK SÅ MYCKET!". Så gulligt! Jag skulle kunna hjälpa folk jämt om dom blev så glada för så lite. Haha!

Nu ska jag städa lite till, sen ska jag sätta mig ute i solen och njuta. Kanske springa en tur senare? Vi får se. =)

Puss från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0