Måndag 12 juli 2010

Hej allihopa! :)

Det är en helt underbar dag idag! Slutade jobbet klockan 10 imorse, åkte hem och packade iordning badgrejer, tog med mig Julia och mötte upp bästaste Sara vid Kollsberg. Där låg vi några timmar och solade och pratade. Vinden fläktade så det blev aldrig så olidigt varmt och vattnet var lite för kallt, så vi badade aldrig. Badkrukor, haha!

Bilder från idag:


Jullis vill inte vara med på bild.


Jordgubbar ♥♥


Min favorit-Sara ♥


SNYGGING


Sara och jag


Utsikt från Kollsbergsbryggan


Systrar ♥


Glasögonbild :)


Bästa lillasyster ♥

Nu sitter jag på våran uteplats här hemma i skuggan med mina två underbara systrar. Alla tre med varsin dator. Haha! Och jag väntar på att min bästaste Martin ska komma, som jag inte sett sen fredagen. :D ♥

Pusssis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0