Onsdag 21 juli 2010

Hej mina vänner! =)

Har nästan precis vaknat. Hade en jättemysig kväll vid Brevika igår. Kom hem ganska tidigt, typ halv tolv. Martin skulle ju upp vid sex idag, stackarn! Har inte så mycket bilder från igår, eller dom blev inte så bra så jag lägger inte in några.

Nu kommer morfar snart och hämtar upp mig och mamma. Vi ska upp till Runnsjön (sommarstugan), och senare idag kommer Julia, pappa och Martin upp så ska vi och mormor, mammas morbröder och några till fiska och göra kolbullar vid sjön. Myyysigt! Fast nu på dagen är det nog lite jobb som gäller, eftersom morfar håller på och renoverar där uppe. Men det är gött att göra något vettigt! Haha!


En sån här ska jag fiska upp! =)

Puss från mig! 

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej älskling:). Va olikt mig jag var på den bilden då:). puss puss

2010-07-22 @ 23:07:34
Postat av: Lina

Haha! Ja, du blev mycket äldre för en dag där! :P

2010-07-23 @ 09:35:50
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0