Shoppat!

Hejsan allihopa! =)

Nu har jag precis kommit hem. Efter gymmet åkte jag hem och duschade, sen åkte jag, Emma, mamma och pappa ner till Sunne. Jag var tvungen att ha nya kläder! Först åt vi lunch på "Saffran och vitlök", sen handlade vi lite kläder. Eller för min del blev det faktiskt en hel del. Köpte två par jeans, ett par ska jag göra om till shorts. Det var ljusa jeans, så nu har jag alltså snart fixat ett par ljusa jeansshorts! Köpte även en strandklänning som jag ska ha i Grekland, ett par vita shorts, en svart klänning med lite puffärmar (skitsnygg!!), en långrämad goströja och två t-shirtar. Allt detta för endast 500 kronor. Jag är expert på att handla på rea. 8 plagg för 500 kronor! :D Köpte även en ny bodylotion med fräsch lukt!

Nu ska jag på bio med Martin. Han är supersnäll och följer med på Eclipse, fast han inte ens har sett New moon. Men alla mina kompisar och mina systar har redan sett den eller så är dom borta, typ i Norge, så det är snällt att han vill se den med mig! :D

Ha superbra tisdagskväll allihopa. Nu kommer min pojkvän snart och hämtar mig! :)

Pusssis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0