Tisdag 20 juli 2010

Hejsan mina vänner! :)

Igår hade jag en helt underbar ledig dag. Skönt! På förmiddagen drog jag, mams, paps och morfar ut i skogen för att leta kantareller, och OJ vad mycket vi fann! Haha! Sen vid halv fyra kom Martin till mig, och vi gick ut och sprang en sväng. Sen körde vi styrka på köksgolvet. Jag började mitt nya liv igår. Inge godis och mycket träning, ända tills jag och Martin åker till Rhodos om tre veckor! :D Sen på kvällen packade jag, Martin och mams ihop alla mina grejer i flyttlådor. Åh, det är inte så länge kvar nu. KUL! :D

Bilder:


Svaaamp!


Söt groda! Haha


Blueberry


Blå fingrar


SVAMP!

Nu ska jag dra till jobbet. Hörs kanske senare. Jobbar till fyra!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0