Torsdag 8 juli 2010

God morgon! :)

Sitter i soffan och äter frukost som består av te, smörgås och kiwi. Det är inte så fint väder idag och jag känner mig inte på topp heller, så jag ska bara ta det lugnt idag. Kanske kika på någon film för en gång skull.

Igår hade jag en jättemysig dag med min vän Elin. Vi åkte till hennes sommarstugan på förmiddagen och gick ner till sjön och låg där hela dagen och pratade om allt möjligt. Skönt när du är hemma från Norge vännen! Där var även Elins söta tremänningar och underhölls oss. Moa och Noomi som är runt ett och runt två år tror jag! Så sööta! När molnen började täcka himlen vid fyra ungefär så packade vi ihop våra saker och jag åkte hem till mig och åt innan jag åkte hem till Elin därkvällen avslutades med te, rostat bröd och prat! Tack för en bra dag! :)



Nere vid Velensjön

Hade även en bild på Elin, men den blir hon nog arg om jag lägger ut, så jag får väl vara en snäll kompis och inte göra det. Haha!

Nepp nu ska jag läsa lite i en bok som jag började läsa igår kväll!

Puss från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0