22.48

Hej igen!

Idag vaknade ju jag och Martin som sagt upp när klockan var närmare tolv. Vi åt frukost, fixade oss, hämtade upp Simon, Martin och Anna och drog till Östmark där det var folkrace. Folkrace och regn, som vanligt. Inget folkrace utan regn. Haha! I alla fall, vi kollade tills det blev paus, då åkte jag, mamma, pappa, Jullis och Martin till Memphis Cafeét i Östmark och fikade. Åh, vad fint det var där. Dom har verkligen lyckats att fixa rätt stämning där, bilder kommer nedanför här. Tillbaka på motorbanan var det husvagnsrace!

Bilder:  


Det gick fort så bilderna blev lite suddiga!



Memphis Cafeéts logga


Inne på cafeét. Fiint!

Mamsen och jag

Papsen och Julia

Martins och hans snygga fjong i håret. Haha! :D

Jukeboxen!

I regnet vid motorbanan. Jullis, mams, paps ♥

Blött! :P

Husvagnsrace!

Efter husvagnracet sprang vi till bilen och satte på högsta värmen, för shiiit vad det var kallt! Jag hann bara hem och byta om för att sedan dra till jobbet. Jobbar natt och slutar tio imorgon bitti. Sen är jag ledig ända till på onsdag! GÖTT!

Idag är det två veckor kvar tills jag och älskling åker till Rhodos. Lääängtar! ♥

Pusssis!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0