Onsdag 15 september 2010

Idag skiner solen, tralalalaaa! :)

Började inte förrän ett idag, så jag tog sovmorgon idag. Åt frukost i lugn och ro och sen städade jag här i lägenheten. Det hängde kläder över alla dörrar, skåp, stolar m.m eftersom inte allt hann torka igår, så jag vek lite tvätt också! :)

Drog in till universitetet vid ett och där hade vi föreläsning i två timmar. Marknadsundersökningar stod på schemat idag och vi fick prova lite olika sätt att göra marknadsundersökningar. Tiden gick fort och nu är jag hemma igen. Jag och Martin ska snart äta lite, sen ska vi ta bilen till Arvika där den ska lagas och så sover vi hos mina svärföräldrar i natt! :) Får ta tåget tillbaka imorgon.


Nu måste jag packa iordning lite. Hoppas ni får en bra kväll!

Pusssis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0