Söndag 26 september 2010

Hejsan! :)

Har haft jättebra dagar sen jag skrev sist. I torsdags hade jag massa goa tjejer här på besök. Vi gjorde tacos, såg på idol och första "sex and the city"-filmen. Jättemysigt! :) På fredagen pluggade jag en hel del och påkvällen var jag och Martin ute och åt på restaurang innan vi var på bio. Vi såg "i rymden finns inga känlsor", och gud vad bra den var. Skrattade jättemycket! Hihi. Efter bion åkte vi hem och myste!

På lördagen var vi in till stan och shoppade lite och handlade mat till kvällen. För då skulle vi nämligen ha mina svärföräldrar och Martinssyskon på middagsbesök. Vi gjorde vitlöksbröd, grekisk sallad, souvlaki (grillspett på grekiska), klyftpotatis och till efterrätt blev det glass med choklad- och kolasås. Maten var inspirerad av maten som vi åt i Grekland i somras! :) Även den kvällen var jättelyckad!

Idag har jag verkligen pluggat heela långa dagen, men jag har fått lite gjort också, så det känns skönt! Nu på kvällen åkte jag, Martin och Julia till syrefabriken för att träna lite. Jag och Julia var på dansaerobics. Så himla roligt! :D

Nu har vi precis ätit varma smörgåsar med kantarellstuvning och varm choklad. Sååå gott! :D

Imorgon är jag ledig, så då blir det lite plugg, fika med några tjejer och tvättning på kvällen!

Ha det fint! Puss!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Synd att vi inte kunde komma i lördags när jag ser vad ni åt.Men det går väl flera tåg he he

2010-09-27 @ 17:43:43
Postat av: Lina

Det är klart ni får komma hem annan gång. :) Ni är så välkomna så! :D

2010-09-28 @ 11:37:27
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0