Tisdag 14 september 2010

Hej allihopa! :)

Idag började inte föreläsningen förrän vid tio, så det blev lite sovmorgon. Det gillar jag! :P Hade föreläsning i två timmar, en timmes lunch och sen två timmars föreläsning igen. Idag började vi en ny kurs. Marknadsföring! Verkar faktiskt riktigt roligt, till skillnad från gymnastiet och dessutom verkar våran föreläsare kanon! Det som gör skolan (eller säger man skolan? Mamma ifrågasatte det förut när jag pratade med henne, men jag vet inte vad jag ska säga? :P Skitsamma) så rolig är ju alla gulliga människor som jag träffar där. Har hittat riktigt goa tjejer att umgås med! ♥

Nu på kvällen har jag och Martin tvättat och sen cyklade vi bort en sväng till mina söta systrar på Norrstrand. Där var det massa folk, det bjöds på te och popkorn och idol var på tvn. Riktigt mysig kväll! :) Fler sånna i höstmörkret vill jag ha! :D

Nu sitter jag här ensam, för min trötta pojkvän däcka i sängen så fortvi kom innaför dörren typ. Och jag sitter här pigg som en mört! Hihi! :)

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen lägga mig och läsa lite!

Puss på er ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0