20.58

Hej ♥

Idag har jag tagit igen mig och samlat nya krafter inför veckan. Jag var ju, som jag skrev tidigare idag, ledig från skolan. Så därför bestämde jag och Johanna att vi skulle åka in till stan och fika och vi hörde av oss till några andra vänner. Alla utom Sara hade andra planer, så hon hängde med och vi satte oss på Espressohouse och pratade och drack chailatte/kaffe. Jättemyys! :) Hihi.

Sen åkte jag hem och började laga mat till mig och Martin. Lax, potatis i ugn och hollandersås blev det. Gött! På kvällen tog vi oss en cykeltur till universitetet, mest för att se vilken väg vi ska cykla, men även för att det var så underbart väder ute. Man får passa på när sola skiner i Karlstad! :P

Nu håller min pojkvän på att göra kvällsmat till mig. Jag tror det blir choklad, smörgås och ägg! :) Det blev en riktig tv-kväll för mig idag. Halv åtta hos mig, Ullared och snart är det Lite sällskap. Det är härligt det!

Ni får ha en fortsatt bra kväll! :)


Bild får Grekland! ♥

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: mamsen

kanon att du uppdaterar ofta nu, blir kuligare att läsa :)

2010-09-13 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0