Måndag 13 september 2010

Hej mina vänner! :)

Har haft en jättebra helg. På fredagen på dagen så var jag och mamma in till Torsby och kikade lite på martensståndet. Köpte lite skit som vanligt. Haha! På kvällen var det meningen att jag och Elin skulle ha lite förfest och sen dra ut, men jag började bli sjuk så jag bestämde mig för att köra. Men jag mådde jättedåligt så jag var tvungen att åka hem tidigt. :( Mådde lite bättre när jag vaknade på lördagen. Var ner och kikade lite då också, innan vi drog till mormor och morfar och åt kålsoppa. Tradition! :)

På lördag kväll hade vi nollesittning. Och jag hadejätteroligt :D Vi hade först middag i källaren på Tempel, innan vi gick upp och festade. Det var en helt underbart rolig kväll! Dock drog jag hem typ kvart i ett, dels för att jag kände mig sjuk och dels för att vi hade varit där hela kvällen så det kändes som att klockan var typ tre eller nått!


Påväg till Tempel efter lite förfest hos Sara. Snygga tjejer! :)

Johanna och jag!

Sarorna! :)

Mitt bord på sittningen!

Våra generaler delar ut priser, årets nolla blev Richard! :P

Fjortisbild på toaletten!

Lisa och Maria! Sööta!

Miiiia!

Johanna och Sara. Skååål!:D

Lisa blev "årets knockout" och fick två boxningshandskar! :D

Jag och Isabelle!

Drinkar!

Maria dricker upp allas drinkar! :P

Några av killarna i klassen! :P

Klasskompisar! :)



Avslutar med en toabild! :P

Igår hade jag oich Martin en jättemysig dag här i Karlstad. Promenad, brödbakning, pizzabakning och kvällspromenad och sen mys! <3








Idag är jag ledig och vid ett ska jag in till stan och fika med mina vänner! :)
Ha en bra dag! Pusssis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0