Härlig morgon! (1/4 2011)

Har haft en goo morgon med te och lite plugg. Bokföring kan alltså vara ganska mysigt! Haha. Nejdå, men det är ganska kul när man kan de! Dessutom har jag redan blivit 1 april-lurad av johanna. Hon skrev sms: "Lina! Färjestad har blivit diskad från finalen!!" Jag: "Va? Varför??" Jag går in på Aftonbladet och ska läsa om de, men det stod inget! Jag får ett till sms: " Dom hade typ mutat domaren!" Då fattade jag! Haha. Lättlurad är jag, så passa på om ni vill lura någon.. Jag är ett tacksamt offer! (försökte med samma skämt på Martin, men han genomskådade mig med en gång! :D Nu sitter jag på bussen påväg till uni, ska plugga lite! Uppdaterar senare idag. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0