Onsdag 10 augusti 2011

Hejsan! :P
Idag när jag vaknade öste regnet ner och det gör det fortfarande, så även om jag bara har mindre än två km till jobbet, bara nerför dessutom, så är papsen snäll så jag får ta bilen. Mamma har ju nämligen den andra så dom blir ju billösa här då! Så ska strax dra mig bort till jobbet och göra näst sista passet. Gött!
Igår var jag och jullis till Karlstad för att gå på visning på en lägenhet som hon har sökt. Det gick superbra, för hon fick den :D Var även in till stan så lillasyster fick söka lite praktikplatser och så blev det ju såklart en fika på waynes. :) På kvällen hämtade jag upp Astrid och vi drog till Elin där hon och Josefin var och hade myskväll med dom! Så himla mysigt! Och såklart åt vi massa också, haha!
Nepp, nu måste jag dra! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0