Bra helg!

Hej mina vänner!

Har haft det så himla bra de senaste dagarna! Ska berätta för er vad jag har haft för mig :)

Torsdag: Skola hela dagen med budgivning och sen jobbade vi med grupparbetet. Sen på kvällen hade vi julavslutning med klassen och det var en sjukt rolig kväll! Förfest hos Mia och sen ut och dansa på koriander. Jag blev förvånad när musiken plötsligt tystnade och alla började gå, det kändes inte alls som att klockan var två, haha! Sen blev det bk innan jag och Maria tog en taxi hem!

Fredag: Vaknade upp bakis, haha! Ångrade lite att jag inte tagit det lite lugnare kvällen innan just då, men sen började jag må bra igen och då var det värt det! Var in en sväng till skolan och gjorde klart grupparbetet. Sen drog jag, Lisa och Mia in till stan och lunchade och handlade lite julklappar. På kvällen blev jag och Martin bjudna på världens godaste trerättersmiddag av syster och Per. Eller Per hade väl inte lagat maten men.. Haha! Men det var supergott och supertrevligt, tack! :)

Lördag: Mysfrukost i soffan framför julkalendern. In till universitetet och plugga några timmar. Kom igång bra med hemtentan som jag ska göra innan jul. Sen hem och fixa lite innan jag och Martin drog in till stan och åt på "Freden", en supermysig restaurang som jag verkligen kan rekommendera! Efter det åkte vi hem och lillasyster jullis kom på besök. Vi gjorde hemlagad chokladkola och byggde pepparkakshus, mysigt! :) Sen kollade vi på en film innan vi somnade i soffan, haha!

Söndag: Körde mysmorgon framför julkalendern idag med. Och fjärde ljuset tändes och julskinka på smörgåsen, mmmm! Var en sväng till uni idag med och skrev nästan klart hemtentan, ska fila lite på den imorgon också. Nu ikväll har jag tagit ett härligt bad och myst med Martin! :D

Nu blir det snart Beck innan jag ska sova! :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0