Lördagskvällen!

Igår hade jag en jättebra dag. Den började med sovmorgon, sen frukost på kaviar med Martin, Julia och mamma och pappa som var här och hälsade på. Kaviar är ett frukostställe som har frukostbuffe, så himla gott! Under dagen inhandlade jag ganska många julklappar så nu har jag inte så många julklappar kvar, härligt!
På kvällen hade jag och Martin middag här tillsammans med Emma och Per, Fredrik och Natalie. Jättetrevligt! :) Maten vi bjöd på var rådjurssadel, potatis i ugn och sås. Till efterrätt blev det glass med hjortron eller kolasås. :)
Lite bilder på dukningen!
Maten!
Fredrik och Natalie
Hade inga fler bilder! Men vi hade en supertrevlig kväll, tack hörrni! :D
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0