Lucia!

Har haft en mysig lucia. Började med att titta på luciatåg på universitetet, så himla fint och mysigt! :) sen hade vi visningen av huset som vi har jobbat med, det var kul och gick ganska bra! Nu är det bara budgivningen på torsdag kvar, gött!

Sen pluggade vi fram till halv fyra. När jag kom hem lagade jag jättegod mat till mi och Martin innan jag drog bort till Lisa och såg på smala Sussie med henne och Maria. :) så längesen jag såg filmen, toppenfilm + toppentjejer = toppenkväll! :D

Nu är jag hemma och ska luciamysa lite med Martin, hihi :)

Bild från lucian idag och mitt och Emsans pepparkaksbak igår. Sa jag att jag älskar allt med jul och julmys? Hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0