Söndag!

Jag har haft en superbra helg hemma i Torsby! Alltid lika skönt och mysigt att vara hos mamma och pappa ♥

Jag började jobba klocka 16 igår och slutade 10 imorse. Det var väl egentligen anledningen till att jag åkte hem just den här helgen, annars skulle jag varit med mina vänner på sittning i Karlstad igår. Jag är lite ledsen att jag missade den, men jag får väl tänka att det kommer fler gånger.. Och dessutom tjänade jag ju pengar istället för att gör av med dom, haha!

Fast jag fick ju vara med lite ändå för Maria och Lisa pratade in ett sånt gulligt meddelande på blip till mig inatt, hihi! Sötnosar :)

Bilder från dagens sparktur som jag och mamma var ute på!


Kommentarer
Postat av: mams

<3

2011-12-11 @ 19:28:32
Postat av: Lina

2011-12-13 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0