Torsdagen den 1 december 2011

Hej vänner ♥

Inatt jobbade jag hemma i Torsby så det blev en snabbvisit hos mamma och pappa igår kväll innan jag började och idag på förmiddagen. Mys! På förmiddagen idag var jag och mamma ute och gick en sväng och sen lunchade vi lite innan jag var tvungen att åka med tåget. Jag kom till Karlstad kvart över ett och då hade dagens föreläsning redan börjat så jag struntade i den. Typ första föreläsningen jag missar, haha! Jag är en riktig pluggis!

Så nu på eftermiddagen ha jag i stort sett bara tagit det lugnt, tänt ljus och legat i soffan och lyssnat på ljudbok (Godnatt mister Tom) medan det blåser storm utanför. Sånna här dagar blir jag verkligen medveten om hur bra jag har det som har någonstans att bo, tänk va hemskt att behöva bo ute. :( tycker så synd om uteliggare och jag önskar att jag kunde göra något för dom. När jag får jobb efter utbildningen ska jag bli en bättre människa och hjälpa fler människor!

Nu till något helt annat! Jag fick nytt sommarjobb idag och jag är så glad :D Ska bli så kul att prova på något nytt. "Chefen" sa att om inget drastiskt händer har jag jobb iaf, typ en jättelågkojunktur så de måste dra in på personal, men det trodde han inte. För er som undrar vart jag har fått jobb så är det på Handelsbanken!

Ikväll ska jag iväg och träna med mina vänner, vi ska gymma! :) så idag har jag iaf rört på mig ordentligt! Nu ska jag börja med dagens middag, flygande Jakob!

Ha en mysig kväll! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0