Trött och go!

Ah, jag som hade tänkt att blogga lite längre och "bättre" nu från en dator och så använder Martin de mobila internetet.. Det suger att vi måste ha de ett halvår till, sen kan jag tala om för er att jag ALDRIG mer ska ha mobilt internet, som jag sa: det suger! Och varför Martin är tvungen att ha de är för att han har kompisar här och dom håller på och kollar på filmer och sånt på datorn, så jag är en snäll tjej och bloggar från Iphonen, det funkar det med :) det blir bara lite konstigt i och med att de inte går att göra enterslag! Idag har de varit en riktigt bra dag. Började vid nio, där hade jag föreläsning i typ 30 minuter. För vi skulle bara bokföra 15 affärshändelser i hogia, sen var vi klara. Gött! Så jag, sara och Johanna satte oss ute vid "solväggen" och solade, pluggade och åt glass. Hur underbart är inte de liksom? :D när jag kom hem tog jag och Martin en promenad i det fina vädret innan vi lagade mat: soppa och pannkakor med sylt och grädde. Och jag var en lycklig tjej för vi äter sällan pannkakor eftersom Martin inte tycker så mycket om de, men idag blev dom supergoda :D nu på kvällen har jag varit vid syrefabriken och kört två pass: flex intervall och dans. Och jag kan tala om att jag är verkligen HELT slut nu, de känns sådär gött i kroppen! Var på flexen för första gången och de var så jäkla jobbigt, men roligt. Efter träningen blev jag bjuden på kvällsmat av mina älskade systrar och vi pratade lite syskonprat, ni är bäst! ♥ nu ligger jag nyduschad och go i sängen och njuter av att kroppen är trött, så nu ska jag sova! God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0