5/5 2011 Torsdag

Hallå mina vänner! (Några kikar ändå in fast jag uppdaterar så sällan)

Jag måste ha världens bästa pojkvän! Förutom att han typ är bäst på allt, snygg, snäll och allt sånt så hade han dessutom storstädat hela lägenheten när jag kom hem idag. T.o.m väggarna i badrummet och sen det vanliga: Dammat, städat toaletten, dammsugit och skurat, he's the best och jag släpper honom aldrig. Hihi <3

Ska snart dra in till stan och möta upp mina fina tjejer, vi ska äta mat och gå på presentkortsregn i mitticity. Ska bli skitkul, eftersom vi typ aldrig hinner umgås utanför plugget. Men nu jäklar blir straff för den som pratar plugg!

Annars i veckan blev jag och Martin bjudna på middag av mina systrar (främst Emma eftersom hon lagar maten). Perris var där också, och det var en jättetrevlig och mysig kväll! Igår var jag och Jullis på ett boxpass, det var göörjobbigt men gött!

Här mina klasskompisar ska jag visa er på en stor mage. (Vi pratade om de på lunchen idag)
Lite för mycket grekisk mat och öl kanske? Haha!






Goodbye löövers! <3 Ha en fin torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: mamasen

Men se där, jag ska bli mormor :) <3

2011-05-06 @ 16:26:34
Postat av: Lina

Ja, snart du mamma kommer du bli mormor! ;) hihi

2011-05-09 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0