Hooome sweet hooome!

Tjabba!

Har precis kommit hem till mina föräldrar i Torsby. Dock var huset tomt men dom kommer snart hem :) Så passar på att uppdatera er lite om mina senaste dagar.

Jag sprang aldrig vårruset, var bara där och hejade på mina lagmedlemmar som var jätteduktiga och sprang på under 30 minuter allihopa. Men jag kände att det inte var värt att bli sämre, har liksom inte tid att vara sjuk. Är fortfarande lite förkyld men nu hostar jag och snorar mer, mysigt!

Annars då, så har Astrid sovit hos mig dom två senaste nätterna. Jättemysigt! :) På onsdagen var det ju vårruset så då hann vi inte med så mycket mer den dagen. På torsdagen fick Astrid dra in till stan själv och underhålla sig för jag skulle till Johanna och plugga tillsammans med henne och Sara. En riktigt bra pluggdag då vi fick mycket gjort, underbart! På kvällen vankades det volleyboll och grill tillsammans med mina klasskompisar. Astrid och Martin hängde med för att spela lite. Det blev en riktigt rolig kväll som avslutades med lite öllekar på kronan. Lyckad kväll! :D Idag har jag och Astrid shoppat lite innan Martin hämtade upp oss och vi åkte hem till Torsby. Fast Martin skulle bara hit på ett möte med Stora Enso så nu har han åkt hem till sina föräldrar!

Nu: Torsdagskvällen + lite annat i bilder!

Såhär fint är trädet precis utanför vår balkong!

Martin och Astrid - Två av mina favvisar! <3

Mia och Johanna! Sööötnosar

VOLLEYBOLL!

Vi grillade korv på engångsgrillar - eller som Lisa hade sagt KÔÔÔRV! :D

Cissi, Mia och Johanna!

Lisa och boysen grillar!

Maria får avsluta kvällen, för sen tog jag inte fler bilder!

Nu ska jag njuta av att vara hemma hela helgen, bara plugga pyttelite! :)
Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0