Måndag 2/5 2011

Hejsan!

I helgen var det valborg och jag hade jätteroligt. Kvällen började hos Ida Skoog som vanligt, eftersom det är tradition på valborg. :) Skillnaden i år var att vi var i hennes egen lägenhet i Sunne istället för i Torsby hos föräldrarna. Vi lagade tacos, drack och hade roligt! Riktigt kul att träffa tjejerna igen :D Kvällen slutade på faktoriet i Torsby där jag träffade massa folk som jag inte träffat på jättelänge, så det var superkul!

Igår mådde jag bra, men det blev en lugn dag ändå. Firade farmor på födelsedagen och åt god mat, grillat! Nu är jag tillbaka i Karlstad och föreläsningen börjar 13.15. Ska strax äta lite lunch ch sen bege mig bort till universitet. :)

Sitter och kollar på nya gardiner till köket. Jag tröttar så fort, haha! Har redan köpt tre köksgardiner och vi flyttade in här i augusti förra året. Men jag ska visa ett par jag gillar väldigt mycket, som jag tror att jag ska ta och betälla nån dag!

                 
Dessa skulle passa jättebra i vårat kök eftersom det är två fönster,
varav ett som man bara kan ha kappa i. Åh, jag älskar dom!

Nu ska jag fixa mig lite och äta, ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, har du läst min blogg eller? Gjorde också ett inlägg om dessa gardiner för ett par veckor sen :P

2011-05-03 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0