No life!

Vissa perioder när man pluggar på universitet har man verkligen inte något liv, i alla fall inte när man läser en jättesvår kurs. Jag, Johanna och Sara har gjort ett pluggschema fram till tentan och det ser typ ut såhär: 8.00-17.00 varje dag utom lördagar. Löradagar ska vi leva, annars kommer vi sitta och räkna och bokföra hela dagarna.. superkul! Men man får tänka att det bara är några veckor kvar, sen är det LOOOV! I nästan tre månader, hur underbart liksom? :D

Idag har jag inte pluggat något än, har ingen lust alls så jag funderar på att skita i det. Fast i för sig är vädret inte så rockigt idag, så det kanske är lika bra att passa på. Det är kuuuuul att plugga Lina! Yesss, då kör vi!

Vi halv fyra åker jag tillbaka till Karlstad, då ska jag pussa ihjäl Martin. Hur kan man vara så kär efter fyra år? Det är underbart, men jobbigt att vara ifrån varandra! I'm a lucky girl :)


Du och jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0