Sooool!

Halllå alla glada! :)

Idaghar det varit en underbar dag, sol sol sol! Jag älskar dig <3 Haha! Vi hade två timmars lunch idag så då passade jag och tjejerna på att äta glass i solen. Bara sitta och prata och känna solen varma strålar! Senare joinade även några killar i klassen. Gillar verkligen min klass och det blir bara bättre och bättre med tiden! :D

Enda minuset idag är väl att jag typ är sjuk. Efter eftermiddagsföreläsningen var jag helt slut och när jag kom hem däckade jag i sängen och somnade en stund. Tror jag hade lite feber, men det var halsen som var värst. Har jätteont och min ena körtel är jättesvälld. Som tur är har jag en underbar pojkvän som tar hand om mig och lagar mat till mig och tvättar eftersom vi hade tvättid idag! :) He's the best!

Jag ska ju springa vårruset imorgon också, men mår jag som idag kommer jag inte kunna göra det :( Buäää!

Förövrigt har jag en sakna-Elin-dag idag!
Elin har lämnat Värmland för norra Sverige,
närmare bestämt Umeå vilket gör att vi ses väldigt sällan.
Förra året bodde vi ju tillsammans i Norge-landet!

Miss u <3

Nu ska jag se lite på tv! Pusss!


Kommentarer
Postat av: Eliin

Men ååh gullet! Saknar ju dig också! <3

2011-05-11 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0