Torsdag!

Hej vänner! :)

Har tänkt blogga om min tisdagskväll, men jag måste få tillbaka min kamera först. Klassen + 1:an hade maskerad och det var sjukt kul, men det är roligare att visa bilder också. Kameran är hos Maria och hon ska ta med den till skolan imorgon, så då ska jag visa er :D

Idag var det en ganska skön dag i skolan. Först köpbeteende, en kurs som jag tycker verkar väldigt intressant och rolig. Hoppas den fortsätter så! Sen på eftermiddagen hade vi en gästföreläsning som inte var allt för rolig, tyvärr! Men efter skolan drog jag till stan för att fika med Norge-Mia (eller hon är från Göteborg men jag lärde känna henne i Norge, och nu känner jag ju två Mior så då får hon vara Norge-Mia, haha). Det var ett kärt återseende då vi inte har setts på typ sju månader! Men snart kanske hon flyttar hit :D hoppas det!

Nu snart kommer mina systrar + Per hit och vi ska bjuda på paella, ska bli kul :D hihi. Så nu måste jag börja laga lite mat! Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0