Födelsedagsbarn!

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut och även Martins födelsedag. När jag kom hem från shoppingen tog jag tag i veckostädningen (köpte förresten en sååå snygg jacka också som jag ska visa upp nån dag). När Martin kom hem började vi laga mat som vi skulle bjuda gästerna på. Gästerna var Emma, Per och Julia. Han ska firas mer i helgen med familj och så :)

Maten vi gjorde var hel lax i ugn, pressad potatis och hemgjord hollandeissås. Såsen blev lite fast, men ganska bra för att vara första gången. "Tårtan" var blåbärsparfait, vilket även det var riktigt gott!

Nu ligger vi i soffan och är trötta och småsjuka båda två. Det får nog snart bli sängen! Här får ni en bild på min sjuka födelsedagsnörd (mobilen i högsta hugg) hihi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0