Onsdag!

Igår hade jag en jättemysig kväll hemma hos Lisa med tjejerna! Hockey, chips och cola. Jag var väl mest intresserad av att prata och dom andra var mest intresserade av hockeyn, så vi körde en blandning av det! Lyckad kväll :)

Idag var jag och gymmade på förmiddagen. Sen hade vi en föreläsning med övningar som var rolig och givande på eftermiddagen!

Efter föreläsningen skyndade jag mig hem och åt innan jag gick bort till nobelskolan där min fina lillasyster hade anordnat en modevisning och var även med på modevisningen. Dom var så fina och duktiga! Resten av familjen var också där och efteråt så fikade vi lite hemma hos mig och Martin, mysigt! :)

Nu på kvällen har jag vikit tvätt och börjat packa lite. Ska fixa och packa hela dagen imorgon också. PÅ FREDAG DRAR VI TILL NEW YORK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0