Fixat och donat! :)

Igår hade jag verkligen fullt upp. Dagen började med föreläsning mellan 10-12. När jag kom hem åt jag lunch och sen började jag och Martin att slipa och måla skrivbordet som skulle bli vitt. När det var klart drog vi till gymmet och gymmade lite. Väl hemma igen skulle skrivbordet målas en andra gång, middagen skulle lagas, tvätten skulle tvättas. Och mitt i allt det där började jag baka bröd och försökte hinna med att se "halv åtta hos mig", mitt favvoprogram. Haha! Så jag hann helt enkelt inte blogga. Och när jag kom i säng vid halv elva var jag helt slut!

Här är två bilder på resultatet av vår lilla "minirenovering" av vårat "tredje rum", som vi kallar det! Haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0