Fredagsmys!!

Igår hade jag fullt upp. Plugg på morgonen, föreläsning på eftermiddagen, träning 16.30-17.30. Sen åkte jag hem och åt mat och vi hade syster Julia på besök. Mysigt! Hon färgade mig och sen åt vi fruktsallad, pratade och såg på tv! Både Julia och Sofia (Martins brors flickvän) sov här inatt, så vi agerade lite hotell här, haha! :)

Idag pluggade jag och Maria på universitetet mellan 08-14. Sen hämtade Martin upp mig och vi tog en tur på skridskorna vid mariebargsviken! Efter det åkte jag och Maria och körde lite dans fuego, det var riktigt kul faktiskt!

Nu ligger jag i soffan efter en god middag som bestod av räkor, paj (med fetaost, spenat och cocktailtomater, jättegod!!), vitlöksbröd, sallad och ett glas vin! Underbar fredagskväll :) Strax blir det godis, gött! Ha en fin kväll!

Underbara du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0