Onsdag och lillördag!

Full dag idag också! Gick upp halv nio och bakade klart brödet som skulle stå över natten. Fixade även klart det sista i rummet som vi gjort om. Efter det handlade jag och började baka släta bullar eftersom jag tänkt bjuda mamma och mormor på semlor efter lunchen jag skulle bjuda på. Mormor och mamma kom hit typ vid 11, så då vilade dom lite innan vi åt lunch tillsammans!

Efter en dusch drog jag in till stan för att möta upp mina fina tjejer för en fika. Satt där och pratade ett par timmar innan jag åkte hem och åt middag. Chili con carne och ris, gött! Låter som att jag har ätit hela dagen typ, haha!

Nu på kvällen har vi varit hemma hos Emma och Per, då Per blir gammal på fredag. Så han fick present och vi fick fika! :D Mamma och mormor var även där och vi spelade "rappakalja", riktigt roligt och mysigt! :)

Nu ska jag sova! God natt på er :)

Här kommer en bild på mina tulpaner som jag fick av min fina pojkvän som ville muntra upp mig! :) Så jag bytte ut rosorna som vi fick förra veckan, som nu hade börjat vissna, mot tulpanerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0