Semeldagen!

Idag är det semeldagen, vilket betydde fikapaus i plugget på universitetet idag. Lycka! :) Var på uni mellan 8-13 idag och pluggade med mina kompanjoner, men i och med att vi bara sitter och läser nu så blev de lite svårt att koncentrera sig då det massa annat prat, hihi :) Så vid 13 packade jag ihop mina saker och åkte hem, la mig i våran härliga schäslong och skulle läsa. Men råkade somna sittande, var så sjuuuukt trött hela förmiddagen så en powernap på 20 min gjorde susen. För sen fick jag en hel del gjort, härligt!

Ikväll har jag haft en tv-kväll med mig själv, då Martin varit och sett på hockey. Först halv åtta hos mig, Top model, Sofias änglar (gårdagens avsnitt) och nu big brother. Asså, BB är verkligen underhållande, skrattar ihjäl mig typ :D Härligt att ha tvn helt för sig själv!

Min goda semla (ser inte så god ut, råkade pilla lite på den) och min kvällsmat. Älskar finncrisp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0