25 januari 2012

Hej på er alla som stannar här trots att jag skriver så sällan! Hihi :)

Den senaste månaden har varit så himla bra med världens mysigaste jul med bästa familj och släkten, nyår var lugnt men mysigt. Ganska mycket tentaplugg men nu är både hemtentan och salstentan gjorda och godkända, så jäkla skönt! Umgicks med mina fina Torsby-vänner under lovet och tränade med och gick många promenader med min familj och vänner.

I helgen var jag till Idre med familjen (inte Emma, hon hade inte tid att följa med tyvärr) och Martin. Jättemysigt och roligt att åka snowboard igen! :D

Idag har jag haft en bra dag! Jag och Martin gick upp vid sju, gjorde en matbrödsdeg och en bulldeg som sedan fick jäsa medan vi tog en timmes promenad. När vi kom tillbaka bakade vi ut degen och gjorde frallor och bullar som vi sedan åt till frukost tillsammans med gröt, ägg och juice. Så himla gott! Efter det åkte vi till sjukhuset för att äta lunch med mamma, mormor och morfar som var där på besök. Efter det var vi ganska mätta, haha!

Jag började skolan vid två och gick till fem, lite dryg föreläsning men det gick bra :) efter det åkte jag och Johanna och handlade lite tills imorgon. När jag kom hem lagade jag och Martin mat tillsammans och nu har vi myst med chips och dipp på kvällen! Hihi :)

Och imorgon smäller det! Då åker vi på den efterlängtade Sälen-resan med klassen + några i ettan och trean! Ska bli så jäkla kul! Nu har jag även packat klart så det känns kanon :)

Här kommer en liten bild på vårt fina bakverk som vi gjorde imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0