Hemma igen!

Åh, vad skönt det är att vara hemma igen! Har haft det så himla roligt och underbart i Sälen, men det är alltid skönt att komma hem. :)

Skidåkning (snowboard för mig), varm choklad och lunch i backen, fest, afterski, underbara vänner och klasskamrater, mys i stugan och massa dans på HC och fjällis! Det är lite av det som jag har hållit på med de senaste dagarna och jag har haft en skitbra helg!

Nu är jag iaf hemma igen och jag möttes av en tvårättersmiddag och en underbar pojkvän när jag kom hem. Lövbiff, ugnsbakade potatisbåtar, aromsmör, sallad och fruktsallad och grädde till efterrätt. Du är underbar Martin :) <3

Nu ligger jag nyduschad, mätt och belåten och lite trött (tog en powernap på en timme efter maten, men de hjälpte inte så mycket då bristen på sömn var ganska stor i helgen) i soffan under mitt gosiga duntäcke. Ska mysa med Martin resten av kvällen <3

Ha en fin kväll mina vänner!

Bild från bussen hem idag på fina Lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0