Göteborg!

Hej på er!

Jag gick upp klockan fyra imorse för att ta bilen ner till Kil och sedan fortsätta med tåg till Göteborg. Här i götet har jag haft en jätteintressant och otroligt givande dag. Det jag har varit på är en utbildningsdag inför sommarjobbet på Handelsbanken som börjar imorgon. Jag har lyssnat på jättebra föreläsare, fått god lunch och fika. Känns vuxet att åka på sånna här saker, haha! Dessutom är jag lite stolt över mig själv då jag hittade från centralen till handelsbankens huvudkontor alldeles själv (hade dock en karta, haha). Ska kanske tillägga att det bara var fem minuters gångväg dit, så det var inte alls långt!

Nu sitter jag och väntar på tåget tillbaka hem. Skulle ha fikat med Mia, som jag jobbade med i Norge, nu medan jag väntade men hon var tvungen att åka till sjukhuset :( Tråkigt, men vi får ses en annan gång! Jag kommer komma hem runt nio ikväll, så det blir en riktigt lång dag. Imorgon drar jobbet igång och det ska bli väldigt roligt :D

Det har varit väldigt tyst här ett tag, men jag har helt enkelt inte haft tid eller lust att blogga. Har njutit av att vara ledig! Under mina lediga dagar har jag hunnit med grillkväll och mys med bästa Torsby-tjejerna, tittat på världens finaste lillasyster som har haft bal, hälsat på svärföräldrarna, umgåtts med Martin och min familj, tittat på Julias student, fixat med/haft Julias studentmottagning, tittat på Martin när han sprang stadsloppet, fikat med Johanna, Malin och Julia i Karlstad och haft en slappardag! Haha, det blev ganska mycket. Ska försöka lägga upp lite bilder på fina jullan och lite andra saker under veckan, om jag orkar då! :p

Förresten, Martin kom på fjärde plats i spurttävlingen under stadsloppet! Är så stolt över honom :D hihi. Han sprang dessutom loppet, som är en mil, på 41 minuter, riktigt grymt! :)

Nu ska jag strax gå på tåget! Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0